::  ::
In English Eng
Official web-site of Invalids social protection fund

Fund direction

Address: 72 Glybochitska st.,
Kyiv, Ukraine 04050
tel./fax 425-01-29
tel. 361-97-40; 425-86-36


E-mail:
Електронна адреса

Kyiv city department

Address: 104 Chervonoarmijska st.,
Kyiv, Ukraine 03150
tel./fax (044)-528-68-17


E-mail:
Електронна адреса

Kyiv region department

Address: 72 Glybochitska st.,
Kyiv, Ukraine 04050
tel./fax 425-81-23


E-mail:
Електронна адреса


Звіт про надходження інформаційних запитів

 

Звіт про надходження інформаційних запитів за 2016 рік

 

Робота із запитами на публічну інформацію у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Фонду, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

За 2016 рік до дирекції Фонду надійшло 20 інформаційних запитів, з них: 15 – від фізичних осіб та 5 – від юридичних осіб.

Запити надходили з питань отримання:

-         інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – 9 інформаційних запитів;

-         нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії, прийнятих розпорядником, проектів рішень, що підлягають обговоренню, інформації про нормативно-правові засади діяльності – 7 інформаційних запитів;

-         перелік та умови отримання послуг, що надаються установою, форми і зразки документів, правила їх заповнення – 4 інформаційні запити.

До територіальних відділень Фонду за 2016 рік надійшло 159 інформаційних запитів, з них: 30 – від фізичних осіб, 129 – від юридичних осіб.

Найбільше до територіальних відділень надходить запитів з питань отримання інформації про:

-         розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи (115 інформаційних запитів);

-         перелік та умови отримання послуг, що надаються установою, форми і зразки документів, правила їх заповнення (18 інформаційних запитів);

-         місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти суб’єктів владних повноважень (9 інформаційних запитів) тощо.

Всі інформаційні запити, які надійшли до Фонду та його територіальних відділень, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку доступу до публічної інформації у Фонді у встановлені законодавством терміни – до 5 діб.

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

 

News
Polls
Чи подобається вам дизайн цього сайту


Vote
Archived questions