Реєстрація у територіальних відділеннях Фонду

Відповідно до статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.

Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.07 № 70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

Для реєстрації роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) відділенню Фонду соціального захисту інвалідів відповідні документи і заяву за формою, що затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14.03.07 № 98.

Реєстрація роботодавців проводиться безоплатно.

Заява-реєстрація