Українською Укр
 ::  ::
Eng
Офіційний веб-сайт Фонду соціального захисту інвалідів

Дирекція Фонду

Адреса: 04050,
м. Київ,
вул. Глибочицька, 72
тел.
(044)361-97-40,
(044)425-69-13



Адреса електронної пошти:
Електронна адреса

Київське міське відділення

Адреса: 03150,
м. Київ,
вул. Велика
Васильківська, 104
тел.
(044)528-68-17,

(044)528-68-75

kyivmisto@ispf.gov.ua

fondkiev26@gmail.com



Адреса електронної пошти:
Електронна адреса

Київське обласне відділення

Адреса: 04050,
м. Київ,
вул. Глибочицька, 72
тел.
(044)425-50-14
тел./факс
(044)425-81-23

kyivregion@ispf.gov.ua



Адреса електронної пошти:
Електронна адреса


До уваги роботодавців!!!
15 січня 14:07

Натисніть для збільшення

Відповідно до Порядку  реєстрації  підприємств,  установ, організацій
 та фізичних осіб, що використовують найману працю (далі – Порядок), який

 затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 70 (із
 змінами), новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, у
 тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні
 особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для
 яких це місце роботи є основним, збільшилася до восьми і більше осіб,
 реєструються у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів до 1 лютого
 року, що настає за роком створення або  збільшення кількості працюючих.

Для реєстрації роботодавці подають (надсилають рекомендованим
 листом) відділенню Фонду соціального захисту інвалідів відповідну заяву за
 формою, що затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики
 України від 14.03.2007 № 98. Реєстрація роботодавців проводиться безоплатно.

Датою реєстрації роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту
інвалідів вважається дата подання ним документів, зазначених у пункті 3 цього
 Порядку, а у разі надсилання їх поштою - дата на поштовому штемпелі.

Реєстр роботодавців ведеться на електронних носіях інформації, до
 якого включаються дані їх звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів.

Документи, надіслані роботодавцем для проведення реєстрації,
 зберігаються у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів протягом трьох
 років після ліквідації або зміни місцезнаходження юридичної особи чи місця
 реєстрації проживання фізичної особи - підприємця.

Роботодавці, зареєстровані у відповідних відділеннях Фонду
 соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням, щороку подають
 цим відділенням Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.

Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають
 щороку до 1 березня відділенням Фонду соціального захисту інвалідів, в яких
 вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна). Форму звітності та Інструкцію
 щодо її заповнення затверджено наказом Міністерства праці та соціальної
політики України від 10.02.2007 № 42
.
та зареєстровано Міністерством юстиції
України від 13.02.2007 за № 117/13384.

Увага!

Звіти надаються тільки в паперовому вигляді безпосередньо до
 територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів або
надсилаються рекомендованим листом.

Чинними законодавчими та нормативними актами не передбачено
подання звіту за формою № 10-ПІ (річна) в електронному вигляді.

 

 


Опитування
Чи подобається вам дизайн цього сайту


Голосувати
Архів опитування