Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2025 року
Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.
За І квартал 2025 року центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто 348 звернень громадян, з яких 347 - індивідуальних. Із загальної кількості звернень 339 громадян звернулися до Фонду вперше.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:
▪ 149- від громадян на особистому прийомі;
▪ 102 – поштою;
▪ 71 – через органи влади;
▪ 19 - від інших органів, установ, організацій;
▪ 7 - через уповноважену особу.
За І квартал 2025 року із загальної кількості звернень Фондом розглянуто звернення від 105 осіб з інвалідністю ІІ групи, 79 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 49 осіб з інвалідністю І групи, 26 учасників бойових дій, 21 дітини з інвалідністю, по 2 звернення від осіб з інвалідністю війни та осіб, що потерпіли від аварії на Чорнобильській АЕС, 1 звернення від дитини, а також 63 звернення від інших категорій громадян.
Найбільша кількості звернень надійшла від пенсіонерів - 88. Від учнів та студентів надійшло 53 звернення, від військовослужбовців - 32, робітників – 12, по 11 від безробітних та працівників бюджетної сфери, селян - 6, підприємців - 4, державних службовців – 2, а також 129 звернень від інших соціальних категорій громадян.
Фондом за І квартал 2025 року розглянуті звернення громадян з наступних питань:
1. Соціальний захист, а саме:
- протезування – 52;
- забезпечення кріслом колісним, його ремонт - 23;
- роз’яснення положень діючого законодавства щодо отримання пільг – 20;
- матеріальна допомога – 13;
- працевлаштування – 5;
- праця та заробітна плата – 2;
- інші питання соціального захисту - 135;
2. Освіта та оплата навчання – 54 звернення;
3. Фінансова, податкова, митна політика – 18;
4. Охорона здоров’я, а саме:
- санаторно-курортне обслуговування - 1;
- медичне обслуговування, оплата операцій – 4;
- інші питання з охорони здоров’я – 8;
5. Діяльність місцевих органів виконавчої влади - 3 звернення;
6. Діяльність центральних органів виконавчої влади – 3;
7. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1;
8. Житлова політика, зокрема надання житла, покращення санітарно-побутових умов – 1 звернення;
9. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 1;
10. Інші питання – 4.
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за І квартал 2025 року Фондом надані відповідні роз’яснення на 267 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 61 звернення, вирішено позитивно - 20.
Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.
Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.