Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2024 року
Робота із зверненнями громадян у Фонді соціального захисту осіб з інвалідністю (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Фонду, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
На офіційному веб-порталі Фонду розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Фонду, форма електронного звернення, контактна інформація.
За 9 місяців 2024 року центральним апаратом Фонду та його територіальними відділеннями розглянуто 1456 звернень громадян, з яких 1454 - індивідуальне. Із загальної кількості звернень 1354 громадян звернулися до Фонду вперше.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:
▪ 573 – поштою;
▪ 537 від громадян на особистому прийомі;
▪ 272 – через органи влади;
▪ 52 - від інших органів, установ, організацій;
▪ 22 - через уповноважену особу.
За 9 місяців 2024 року із загальної кількості звернень Фондом розглянуто звернення від 455 осіб з інвалідністю ІІІ групи, 428 осіб з інвалідністю ІІ групи, 282 осіб з інвалідністю І групи, 55 дітей з інвалідністю, 23 учасників бойових дій, 15 осіб з інвалідністю війни, 11 учасників війни, 7 осіб, що потерпіли від аварії на Чорнобильській АЕС, 3 учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 2 осіб зі статусом дитини війни, по 1 зверненню від ветерана праці, особи з інвалідністю Другої Світової війни та одинокої матері, а також 172 звернення від інших категорій громадян.
Найбільша кількості звернень надійшла від пенсіонерів - 386. Від учнів та студентів надійшло 217 звернень, від військовослужбовців - 130, робітників – 104, безробітних - 91, селян - 21, працівників бюджетної сфери - 11, по 6 звернень від державних службовців та підприємців, від 1 особи, що позбавлена волі, а також 483 звернення від інших соціальних категорій громадян.
Фондом за 9 місяців 2024 року розглянуті звернення громадян з наступних питань:
1. Соціальний захист, а саме:
- забезпечення кріслом колісним, його ремонт - 314;
- протезування – 228;
- роз’яснення положень діючого законодавства щодо отримання пільг – 58;
- працевлаштування – 48;
- матеріальна допомога – 24;
- праця та заробітна плата – 4;
- забезпечення автомобілем та інші питання, пов’язані з його утриманням – 3;
- інші питання соціального захисту - 460;
2. Освіта та оплата навчання – 236 звернень;
3. Охорона здоров’я, а саме:
- санаторно-курортне обслуговування - 17;
- медичне обслуговування, оплата операцій – 10;
- інші питання з охорони здоров’я – 13;
4. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 11;
5. Діяльність місцевих органів виконавчої влади - 9 звернень;
6. Житлова політика, зокрема надання житла, покращення санітарно-побутових умов – 7 звернень;
7. Комунальне господарство – 4 звернення;
8. Інші питання – 10.
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 9 місяців 2024 року Фондом надані відповідні роз’яснення на 755 звернень, вирішено позитивно 518 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 182 звернення, відмовлено у задоволенні – 1.
Всі звернення, які надійшли до Фонду, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.
Таким чином, Фондом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.