Робота із запитами на публічну інформацію у Фонді соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Фонду, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У І півріччі 2017 року до дирекції Фонду надійшов 21 інформаційний запит, з них: 8 – від фізичних осіб, 12 – від юридичних осіб, 1 – від об’єднання громадян без статусу юридичної особи.
Запити надходили з питань отримання:
- інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) – 8 інформаційних запитів;
- інформації про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник – 6 інформаційних запитів;
- переліку та умови отримання послуг, що надаються установою, форми і зразки документів, правила їх заповнення (5 інформаційних запитів) тощо.
До територіальних відділень Фонду у І півріччі 2017 року надійшло 89 інформаційних запитів, з них: 28 – від фізичних осіб, 61 – від юридичних осіб.
Найбільше до територіальних відділень надходить запитів з питань отримання інформації про:
- розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи (82 інформаційні запити);
- звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію (4 інформаційні запити);
- про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник (1 інформаційний запит) тощо.
Всі інформаційні запити, які надійшли до Фонду та його територіальних відділень, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку доступу до публічної інформації у Фонді у встановлені законодавством терміни – до 5 діб.
Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Фонду є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.