Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
До уваги надавачів комплексної послуги з формування життєстійкості щодо заміни фахівців
Опубліковано 22 серпня 2024 року о 12:30

Відповідно абзацу 7 та 8 пункту 14 Порядку реалізації експериментального проекту із запровадження  комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості, затвердженого постановою КМУ від 3 жовтня 2023 № 1049 (далі - Порядок) надавач комплексної послуги зобов’язаний повідомити Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю (далі - Фонд) про заміну фахівців, залучених ним до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.

У разі надходження від надавача комплексної послуги повідомлення про зміну складу його фахівців конкурсна комісія проводить оцінювання фахового рівня таких фахівців з урахуванням вимог підпункту 4 пункту 15 цього Порядку без проведення додаткового конкурсу.


Порядок оформлення заміни складу фахівців в команді центру життєстійкості.

 

Надавач надсилає до Фонду супровідний лист, підписаний керівником організації або уповноваженою особою на бланку організації з вихідним реєстраційним номером та з зазначеною датою, в якому вказано:

- назва організації;

- номер договору укладеного між Фондом та надавачем;

- назва територіальної громади центру життєстійкості;

- причина заміни фахівця, його посада, ПІБ фахівця який звільняється;

- посада та ПІБ нового фахівця.


До пакету документів для заміни фахівця додається:

копія диплома, який підтверджує наявність вищої освіти не нижче від ступеня бакалавра (у разі наявності диплома виданого на інше прізвище надається копія документів, що підтверджують зміну прізвища);

копії сертифікатів/свідоцтв, які підтверджують проходження тренінгів, освітніх програм, навчальних курсів з питань надання соціальних послуг та/або психосоціальної підтримки загальним обсягом 30 академічних годин;

документи, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання соціальних послуг/проведення психологічного консультування не менш як один рік;

документи, що підтверджують перебування з надавачем у трудових відносинах або залучення надавачем фахівців за договором про надання послуг.


Документи складаються державною мовою і подаються:

  •  
     в паперовій формі за підписом уповноваженої особи надавача соцпослуг та копії документів, завірені в установленому порядку за адресою: 04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, буд. 28, 3 поверх, каб. 303
  •  або на електронну пошту Фонду з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).


Документи подавати на електронну адресу: info_fszi@ukr.net

  Консультацію з даних питань здійснюють працівники відділу організації надання соціальних послуг за номером телефону 044-293-17-42, 044-293-17-63 та vvgoi@ispf.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux