Відповідно абзацу 7 та 8 пункту 14 Порядку реалізації експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості, затвердженого постановою КМУ від 3 жовтня 2023 № 1049 (далі - Порядок) надавач комплексної послуги зобов’язаний повідомити Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю (далі - Фонд) про заміну фахівців, залучених ним до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
У разі надходження від надавача комплексної послуги повідомлення про зміну складу його фахівців конкурсна комісія проводить оцінювання фахового рівня таких фахівців з урахуванням вимог підпункту 4 пункту 15 цього Порядку без проведення додаткового конкурсу.
Порядок оформлення заміни складу фахівців в команді центру життєстійкості.
Надавач надсилає до Фонду супровідний лист, підписаний кваліфікованим електронним цифровим підписом керівника організації або уповноваженою особою на бланку організації з вихідним реєстраційним номером та з зазначеною датою, в якому вказано:
- назва організації;
- номер договору укладеного між Фондом та надавачем;
- назва територіальної громади центру життєстійкості;
- причина заміни фахівця, його посада, ПІБ фахівця який звільняється;
- посада та ПІБ нового фахівця.
До пакету документів для заміни фахівця додається:
для посади соціального менеджера: копія диплома спеціаліста/магістра (у разі наявності диплома виданого на інше прізвище надається копія документів, що підтверджують зміну прізвища)
копії сертифікатів/свідоцтв, які підтверджують проходження тренінгів, освітніх програм, навчальних курсів з питань надання соціальних послуг та/або психосоціальної підтримки загальним обсягом не менше 30 академічних годин;
документи, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання соціальних послуг/проведення психологічного консультування не менш як один рік;
документи, що підтверджують перебування з надавачем у трудових відносинах або залучення надавачем фахівців за договором про надання послуг.
для посади психолога та фахівця із соціальної роботи: копія диплома, який підтверджує наявність вищої освіти не нижче від ступеня бакалавра (у разі наявності диплома виданого на інше прізвище надається копія документів, що підтверджують зміну прізвища);
копії сертифікатів/свідоцтв, які підтверджують проходження тренінгів, освітніх програм, навчальних курсів з питань надання соціальних послуг та/або психосоціальної підтримки загальним обсягом не менше 30 академічних годин;
документи, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання соціальних послуг/проведення психологічного консультування не менш як один рік;
документи, що підтверджують перебування з надавачем у трудових відносинах або залучення надавачем фахівців за договором про надання послуг.
До пакету документів для заміни фахівця НЕ ПОТРІБНО додавати:
копія паспорта та ІПН;
копія трудової книжки, за умови відсутності досвіду роботи з надання соціальних послуг/проведення психологічного консультування не менш як один рік.;
копії медичних документів;
сертифікати видані іноземною мовою без офіційного перекладу;
копії дипломів інших держав без офіційного визнання Міністерства освіти і науки України.
Документи щодо заміни фахівців розглядаються на засіданні конкурсної комісії.
Результат розгляду документів надсилається Фондом до надавача комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
Консультацію з даних питань здійснюють фахівці відділу організації надання соціальних послуг Фонду Булахова Наталія Сергіївна та Шульженко Світлана Сергіївна за номером телефону 044-293-17-42, 044-293-17-63 та vvgoi@ispf.gov.ua