Продовжуємо знайомство з переможцями конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю, для реалізації яких надається фінансова підтримка з державного бюджету у 2021 році.
Представляємо наступного переможця конкурсу у 2021 році - громадську організацію «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики» з навчально-практичним семінаром «Рання реабілітація дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Командний підхід».
Представники громадської організації зазначили, що актуальність проєкту полягає в тому, що задля своєчасної корекції виявленої дисфункції у розвитку дітей «групи ризику» та дітей з особливими освітніми потребами та подальшої реабілітації і успішного включення їх в освітній та життєвий простір – необхідно знати та застосовувати систему ранньої комплексної допомоги. Реалізація такого комплексного підходу визначає теоретичні та практичні основи допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Сучасна система ранньої комплексної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку буде представлена на семінарі для учасників та опрацьована шляхом практичних завдань, рекомендацій та порад, розгляду прикладів, надання персональних консультацій за запитом, подальшого розсилання електронних версій методичних та презентаційних матеріалів.
Проєкт має завдання здійснити безпосереднє спілкування запланованих 25 учасників семінару із більше ніж половини областей України (у тому числі м. Київ), обмін досвідом, надати консультацій фахівців з конкретних поточних питань щодо сучасних та авторських підходів у корекції дітей з порушеннями психофізичного розвитку, практичне опрацювання сучасних технологій протягом семінару в режимі «зворотній зв’язок».
Проєкт підвищує спеціальну компетенцію – батьків/опікунів дітей з особливими освітніми потребами, профільних фахівців (які мають інвалідність) батьківських організацій та громадських організацій осіб з інвалідністю – з питань допомоги батькам/опікунам, що навчають та виховують дітей з порушеннями психофізичного розвитку – через опрацювання сучасної системи ранньої комплексної допомоги дітям з порушеннями психофізичного розвитку та закріплення її не тільки на семінарі, а і в подальшій роботі на місцях або в сім`ї; розповсюдженню цього досвіду між колегами та батьками/опікунами особливих діток.