29 січня 2021 року у форматі «онлайн» на платформі Zoom було проведено громадське обговорення з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення в Житомирській області за участі директора Житомирської обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Ярослава Возного.
Захід організовано та проведено Управлінням інформаційної діяльності та комунікацій Житомирської обласної державної адміністрації.
У засіданні взяли участь члени Координаційної ради з питань сприяння у розвитку громадянського суспільства при Житомирській ОДА.
Під час «онлайн»-обговорення учасники зустрічі проінформували про стан легалізації трудових відносин у регіоні, про збільшення кількості людей, які працюють офіційно, та посилення відповідальності роботодавців, безпосередньо працівників, які погоджуються на «неофіційні» умови праці. Також, порушувалося питання ліквідації заборгованості по заробітній платі на підприємствах області.
До співбесіди долучився директор Житомирського обласного відділення Фонду, який наголосив про необхідність дотримання роботодавцями соціально-трудових гарантій осіб з інвалідністю, передбачених чинним законодавством, врахування рекомендацій МСЕК та інтересів людей з особливими потребами при їх працевлаштуванні на підприємствах області.
Ярослав Возний проінформував про обов’язкову подачу нової форми звітності №10-ПОІ (річна), яка затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 27 серпня 2020 року № 591 «Про затвердження форми звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» та Інструкції щодо її заповнення».
Директор висловив щиру подяку роботодавцям регіону, які працевлаштовують осіб з інвалідністю, створюють для них гідні умови праці та соціальним партнерам, які беруть участь у вирішенні питань зайнятості населення, зокрема, працевлаштування осіб з інвалідністю на підприємствах області.
Директор Ярослав ВОЗНИЙ