Метро піклується про інвалідів
Опубліковано 18 листопада 2008 року о 11:17
Комунальне підприємство „Київський метрополітен” для забезпечення пасажирів із вадами зору організував спеціальний порядок дій працівників метро: пасажира-інваліда по зору зустрічають біля пропускного контрольного пункту, супроводжують до електропоїзда, на станції призначення знову зустрічають та супроводжують до виходу із метрополітену.
На всіх станціях проведені роботи та ліквідовані нерівності у покритті підлоги. Майже всі вагони (642 одиниці) обладнані відеоінформаційними системами для того, щоб повідомляти пасажирам із вадами слуху про назву наступної станції.
«Впровадження програми «Безбар’єрне середовище» – одне із основних завдань керівництва транспортної сфери міста. Ми робимо все, аби кожен киянин та гість столиці комфортно та безпечно почувався у метрополітені, незалежно від фізичного стану. На 10 станціях метро встановлені пандусні з’їзди для інвалідних візків та дитячих колясок, встановлені нахильні підйомники в підземному переході другого виходу станції метро «Лісова». На станціях метро «Бориспільська» та «Вирлиця» встановлено 4 ліфти та 4 нахильні підйомники для пересування осіб із обмеженими фізичними можливостями. На цих станціях вперше застосовано рельєфні обмежувальні смуги, які допомагають інвалідам по зору визначати край платформи», – розповів Петро Мірошников, начальник комунального підприємства «Київський метрополітен».
Сьогодні на кожній станції працюють резервні ескалатори, які за потреби використовуються для перевезення людей із обмеженими фізичними можливостями. У середньому за добу працівниками метрополітену перевозиться близько 50 інвалідів.