Одним з важливих завдань Пенсійного фонду є підвищення якості послуг, які надаються людям у відділеннях. Про це повідомила Міністр соціальної політики Наталія Королевська, виступаючи на засіданні Правління Пенсійного фонду.
„Одним з важливих питань Пенсійного фонду є підвищення якості послуг, які надаються людям. На жаль, зараз у цьому плані є проблеми”, – сказала Наталія Королевська. Вона також додала, що більшість звернень, які надходять до Міністерства з регіонів, стосуються саме пенсійних питань, при цьому багато недоліків у цій сфері виявляються під час перевірок, які проходять, зокрема, й на основі повідомлень людей.
Міністр навела декілька прикладів, коли неуважність працівників Пенсійного фонду призвела до проблем у людей, які звернулися до відділення. Таких проблем можна було б уникнути, якби працівники фонду більш уважніше ставилися до виконання своїх обов’язків.
„У підсумку люди щомісяця втрачають десятки, а іноді сотні гривень пенсії. А для людей – це значні кошти. І це дає відчуття, що пенсійна система не справляється. Такого бути не повинно. І я вимагаю більш уважного ставлення до людей та проблем, з якими вони до вас звертаються”, – підкреслила Наталія Королевська.
Крім того, для максимального пришвидшення обслуговування людей під час призначення пенсії Наталія Королевська доручила зменшити час, протягом якого призначається пенсія, до одного тижня, а також запровадити прийом громадян місцевими управліннями Пенсійного фонду за принципом „єдиного вікна”.
„Для того, щоб у меншої кількості людей була необхідність йти до відділення Фонду, а у разі необхідності особистого контакту – отримати повноцінну допомогу, необхідно розвивати систему дистанційного обслуговування. Зокрема, мова йде про електронні ресурси Пенсійного фонду, а також впровадження програмного забезпечення „Пенсійний калькулятор” та його інтеграція у веб-портал”, – сказала Наталія Королевська.