Меню
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Науково-практичний семінар
Опубліковано 08 квітня 2015 року о 14:30

3-4 квітня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся міжобласний науково-практичний семінар «Інноваційні технології підтримки інклюзивного навчання дітей з особливими потребами». Участь у заході приймав  директор Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів Андрій Воробець.

Відкриваючи форум, Тетяна Палько, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, наголосила, що міжобласний семінар за участі широкого кола фахівців в даній галузі під егідою департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА проводиться вперше.  

 У режимі он-лайн зв’язку до роботи семінару долучився Одеський обласний інститут удосконалення вчителів. Представник цієї установи, заступник директора з навчально-методичної роботи, розповіла про педагогічні інновації в інклюзивній освіті, які стали можливими завдяки  участі інституту в міжнародному проекті ЄС Tempus «Інновації в інклюзивній освіті» (Україна, Молдова, Білорусь, Швеція, Іспанія, Німеччина) упродовж останніх двох років. Згідно результатів проведеного соціологічного опитування близько 50% педагогів не готові до навчання дітей з особливими потребами. Не готові сприймати таких дітей в загальноосвітніх навчальних закладах і батьки. Тому перед  фахівцями  стоїть питання підготовки таких професіоналів, які психологічно готові вести роз’яснювальну роботу, налагоджувати співпрацю та створювати належні умови для навчання та виховання дітей з особливими потребами, застосовуючи інноваційні технології підтримки для їх інклюзивного навчання.

Начальник відділу дошкільної, загальної середньої, інклюзивної та позашкільної освіти управління освіти та науки департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА говорив про чинники якісного впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими потребами та  розробку відповідних навчальних планів, використання різноманітних ресурсів і партнерських зв'язків із громадськістю. На Закарпатті є позитивна динаміка створення інклюзивних планів, яких зараз на теренах області нараховується 85.

 

Успішним досвідом роботи щодо підготовки педагогів області для роботи з дітьми з особливими потребами поділилася методист з інклюзивного навчання кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Як показала практика, в умовах навчального процесу взаємодія між вчителем, «здоровими» дітьми і дітьми з особливими потребами в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги. В кінцевому результаті – це формує якісно нове відношення до людей з інвалідністю, що є важливою вимогою сьогодення.

Завершилося наукове зібрання підписанням угоди про співпрацю Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти  з Національним університетом «Львівська політехніка». Представники навчального закладу наголосили, що готові надавати технічну підтримку задля розвитку інклюзивного навчання дітей з особливими потребам в Закарпатській області.

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux