На виконання пункту 36.2 Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням КМУ від 25.04.2024 №372-р, наказом Міністерства соціальної політики України від 16.03.2024 №99-Н "Про деякі питання доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення" з метою виконання в повному обсязі пункту 36.3 Плану заходів, яким передбачено проведення моніторингу доступності публічних послуг для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, пропонуємо усім бажаючим пройти анкетування:
Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення (для суб'єктів звернення)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScC2VQ-QmA88LHuS-NLJluQOWUZvhm1VTJN5CGUyBYx-DSF2w/viewform
Анкета оцінювання доступності публічних послуг (для посадових осіб суб'єкта надання)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEFmMBythqQ4X3d-Pmj5f5m7UxbCQKw_kmn67dHxetGTyCiw/viewform
Анкетування проводиться до 01 липня 2024 року.
Довідково:
Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).
Комплексна електронна публічна послуга – електронна публічна послуга, у результаті якої суб’єкту звернення на підставі однієї заяви (звернення, запиту) на отримання декількох електронних публічних послуг одним або декількома суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг або в автоматичному режимі програмними засобами інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг) надаються декілька електронних публічних послуг.
Подія, що є підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги – життєва ситуація, настання якої є безумовною підставою для надання публічної (електронної публічної) послуги, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.
Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.