Одним із основних завдань Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів є :
реєстрація підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю з чисельністю 8 і більше осіб;
організація прийому звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів, зарахування кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів до нормативу таких робочих місць, їх аналіз та перевірка правильності в них розрахунків;
облік підприємств установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю.
З цією метою для інформування роботодавців щодо реєстрації та подання звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2013 рік обласним відділенням були розміщені повідомлення на офіційних сайтах територіальної державної інспекції з питань праці у Тернопільській області, Тернопільського обласного центру зайнятості, в засобах масової інформації.
Працівники обласного відділення одночасно надають роз»яснення роботодавцям щодо отримання фінансової допомоги , цільової позики, дотацій за рахунок коштів Фонду на створення робочих місць для працевлаштування інвалідів. Для роботодавців розроблено пакет документів, який містить вичерпну інформацію щодо порядку звернення та розгляду заяв на отримання фінансової допомоги на поворотній та безповоротній основі та цільової позики.