В останній день березня представники Луганського відділення Фонду зустрілись з керівництвом регіональної служби зайнятості. Зустріч була дуже цікавою і пізнавальною. Так, працівники центру зайнятості розповіли, що відтепер на Інтернет-медіа-порталі Державної служби зайнятості «Труд» (www.trud.gov.ua), де розміщується загальнодержавна база вакансій та резюме шукачів роботи, запроваджені спеціальні позначення резюме осіб, які мають інвалідність:
Всім відомо, що знайти роботу громадянам з інвалідністю набагато складніше, ніж здоровим людям. Особливо важко працевлаштуватися тій людині, у якого в довідці до акта огляду МСЕК з висновком про умови та характер праці вказана його обмежена працездатність. Однак деякі способи зайнятості для них все-таки існують.
Чи не кожен роботодавець морально не готовий до того, що в його організації будуть працювати ті люди, які мають по здоров`ю будь-які обмеження. І це незважаючи на те, що вони набагато старанніше працюють, тому що не хочуть бути тягарем для кого-небудь та бажають принести користь оточуючим і всьому суспільству.
Тому, державна служба зайнятості, використовуючи сучасні інформаційні технології, реалізує нові інструменти для прискорення працевлаштування осіб з інвалідністю. Такий підхід значно розширить можливості укомплектування вакансій, призначених для осіб з інвалідністю, адже роботодавець зможе самостійно проаналізувати резюме таких осіб, а за бажанням навіть зателефонувати та запросити на співбесіду.
Законодавство, яким керується Фонд соціального захисту інвалідів в своїй роботі, також, з метою дієвого сприяння підвищенню суспільної ролі осіб з інвалідністю, як повноправних учасників соціального, економічного та трудового життя, їх повноцінної реінтеграції у суспільство, потребує оновлення, як в необхідності створення єдиного державного Реєстру інвалідів, які потребують працевлаштування або бажають започаткувати самостійну справу, так і в частині спрощення процедури отримання роботодавцями позик та дотацій на створення робочих місць для працевлаштування цієї категорії громадян.