У Тернопільському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів продовжується робота по контролю за дотриманням підприємствами регіону вимог статей ст.19,20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» в частині реєстрації роботодавців.
Фахівці відділення проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу з керівниками підприємств, установ, організацій, фізичними особами-підприємцями по питаннях повторної реєстрації роботодавців, при зміні найменування чи місцезнаходження юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові чи місце реєстрації проживання фізичної особи-підприємця. У 2013 році повторно видано 54 довідки про реєстрацію роботодавців. Відповідно до Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою КМУ від 31 січня 2007 р. №70, всього видано – 3243 довідки.
З неприбутковими установами, організаціями проводиться звірка поданих документів щодо підтвердження про включення їх до реєстру неприбуткових установ. Керівникам бюджетних установ надаємо роз’яснення про відповідальність за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів. Вимоги законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів в розмірі 4 відсотків є обов’язковими для усіх роботодавців з чисельністю від 8 і більше працівників. Довідка про включення до реєстру неприбуткових установ лише надає право щодо звільнення від сплати адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць.
У 2013 році, відповідно до інформації наданої територіальною державною інспекцією з питань праці у Тернопільській області, щодо перевірки виконання нормативу робочих місць у 89 бюджетних установах, складено 19 протоколів про адміністративні порушення, внесено 11 подань про притягнення керівників до дисциплінарної відповідальності.