Проблемам спеціальної освіти, соціального захисту дітей з інвалідністю був присвячений семінар , який відбувся у Севастополі.
Досвід у питаннях інклюзивної освіти дав можливість проведення семінару для директорів шкіл, дошкільних закладів і батьків дітей-інвалідів на тему: «Впровадження інклюзивної освіти для дітей та молоді з особливими потребами в навчальних закладах м. Севастополя. Досвід 2011-2012 років».
Семінар відбувся у приміщенні актового залу Севастопольського міського центру зайнятості. У ньому брали участь представники Севастопольської міської організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», управління освіти і науки м. Севастополя, Всеукраїнської мережі на підтримку інклюзії «Школа - для всіх», районного відділення Психолого-медико-педагогічної консультації м. Сімферополя, Севастопольського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів.
Обговорювалися питання впровадження інклюзивної освіти в цілому по Криму і, зокрема, в Севастополі, переваги і недоліки інклюзивного навчання.
Тільки за 2012рік в м. Севастополі навчалося 722 дитини, які мають стійкі порушення здоров'я, в т.ч. 331 малолітніх осіб , яким встановлений статус дитини-інваліда. Після проходження корекційного навчання у дитячому садку 61 із них, у тому числі діти із вадами слуху, із зниженим зором, зі затримкою психічного розвитку та з порушенням опорно-рухового апарату, пішли до загальноосвітньої школи.
Організаційно-технологічне поєднання різних програм реабілітації, їх інтеграція у навчально-виховний процес, індивідуалізація освітніх послуг відкриває великі перспективи для виховання учнів з інвалідністю.
Організатори семінару ознайомили присутніх із методичною літературою, розробленою Міністерством освіти та науки, молоді та спорту Автономної республіки Крим по інклюзивному навчанню.
Кожному із присутніх були вручені ознайомлювальні матеріали, збірники законодавчих актів щодо соціального захисту інвалідів.
Нова форма навчання допоможе у майбутньому дітям із особливими освітніми потребами набагато швидше адаптуватися до навколишнього соціального середовища, послужить основою для виховання гуманного ставлення громадян до людей з інвалідністю.
Адже школа є не тільки центром, де здобувається освіта, але й центром побудови суспільства.