У Херсонському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів проведено індивідуальну консультацію з директором та головним бухгалтером центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів Каховської міської ради (далі – Центру) Н.Лазаренко та Н.Головіною з питання якісної підготовки документів на отримання фінансової допомоги на безповоротній основі для здійснення заходів, спрямованих на зміцнення матеріально-технічної бази (з метою забезпечення соціальної, трудової та професійної реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів) реабілітаційних установ для інвалідів, дітей-інвалідів.
На нараді з працівниками Центру обговорено зміни до Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів” та зміни до наказу Мінсоцполітики від 05 вересня 2013 року № 545. Виконуючий обов’язки директора відділення О.Ракша, головний бухгалтер відділення І.Колосова та начальник відділу правового забезпечення, взаємодії з роботодавцями і громадськістю, організаційної та кадрової роботи Л.Осипова звернули увагу на вимоги Фонду щодо виконання наказів Мінсоцполітики та інших нормативно-правових документів, на типові помилки, яких припускаються підприємства та установи при підготовці документів на фіндопомогу.
Директор Центру Н.Лазаренко повідомила, що за весь час його роботи пройшли реабілітацію 400 дітей-інвалідів. Керівництво Центру співпрацює з міською радою, меценатами, завдяки чому у минулому році за кошти міського бюджету дітям Центру придбано автомобіль ”Газель”, за благодійні кошти придбано килим у групу „Барвінок”, встановлено нові вхідні двері, а за кошти агрофірми „Універ” придбано масажний стіл та тренажер „Орбітрек”. Придбання обладнання за кошти Фонду надасть змогу проводити комплексну реабілітаційну роботу з дітьми, хворими на ДЦП, що позитивно позначиться на їх мовленні, моториці, розумовій діяльності.
Під час проведення консультації також було надано роз’яснення щодо порядку оплати обладнання та його поставок, термінів придбання обладнання. працівники відділення також звернули увагу бухгалтера установи на суворе дотримання Інструкції з надання фінансової допомоги в частині обгрунтування придбання обладнання, його розміщення та використання за призначенням.