Електронний кабінет особи з інвалідністю являє собою сучасний та простий спосіб подання пакету документів для забезпечення допоміжними засобами реабілітації.
Черкаське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю веде активну роботу з популяризації використання електронного кабінету особами з інвалідністю на теренах Черкаської області.
Поряд з іншими заходами з метою поширення довідкової інформації про електронний кабінет особи з інвалідністю на офіційних сторінках міст та територіальних громад області, працівниками відділення Фонду за власний кошт встановлено інформаційний біл-борд, що розташований у центрі міста поблизу Черкаського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. Біл-борд містить QR- код (посилання) з покроковою інструкцією користування.
Електронний кабінет особи з інвалідністю створює можливість онлайн доступу до низки функцій:
- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі - КЕП);
- можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
- особам, інформація про яких відсутня в централізованому банку даних з проблем інвалідності, можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в централізованому банку даних з проблем інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
- доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, переліку виробників ТЗР та надавачів соціальних послуг;
- можливість надсилання інформаційних повідомлень з централізованому банку даних з проблем інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.
Щоб стати користувачем електронного кабінету необхідно виконати наступний алгоритм дій:
1. ознайомитися з покроковою інструкцією за посиланням https://www.youtube.com
2. Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП)
Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення - посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету.
3. Якщо Ви не маєте КЕП,
Ви повинні особисто звернутися до відділення соціального захисту та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ, в результаті Ви отримуєте розписку про одержання коду авторизації.
Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:
зайти на головну сторінку Електронного кабінету та обрати пункт меню «Реєстрація на Порталі ЦБІ»;
заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП;
При реєстрації без КЕП Вам необхідно ввести код авторизації, який Ви отримали у відділенні соціального захисту.
При реєстрації за КЕП, Вам необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП); натиснути кнопку «Зареєструватися».
За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.