У приміщенні актової зали Комунального закладу «Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 45» за участю директора відділення Фонду, завідуючої кафедри дефектології та психологічної корекції ЛНУ ім.Т.Шевченка, директора Міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів, відбувся урочистий захід, присвячений 50-річному ювілею школи.
У Луганській школі № 45 вже 9 років педагоги проводять унікальний для країни експеримент – діти з важкими діагнозами психічних і інтелектуальних відхилень проходять навчання в умовах масової школи. У 1999 році в середній школі № 45 почали створюватися перші класи інтенсивної педагогічної корекції. В якості експерименту в Луганську почали відпрацьовувати ідею можливості навчання дітей з відхиленнями в умовах масової школи. Зараз у середній школі № 45 вже дев'ять класів для дітей з особливими потребами, зокрема, два класи інтенсивної педкорекції – там вчаться діти, які народилися здоровими, але у яких через різні причини почалися проблеми з розвитком. У школі також діє 7 класів для дітей з діагнозом «олігофренія», це так звана «допоміжна школа». Для таких дітей в школі виділений окремий поверх, з ними працюють педагоги-фахівці. Сьогодні у допоміжній школі навчаються 75 учнів з порушеннями інтелекту та 16 дітей із затримкою психічного розвитку, які мають шанси на реабілітацію, і у майбутньому можуть стати повноцінними громадянами суспільства.
Для привітання колективу школи № 45 зі святом 50-річного ювілею Луганське відділення Фонду підготувало почесні грамоти та цінні подарунки, які були вручені директором відділення вчителю біології та хімії, а також вихователю групи продовженого дня за високий професіоналізм, сумлінну працю та значний особистий внесок у розвиток освіти та успіхи в навчанні і вихованні учнів з особливими освітніми потребами.
Необхідно сказати, що на базі середньої школи продовжує вдало функціонувати сенсорна кімната, яка була передана школі за сприянням Луганського відділення Фонду та встановлена у спеціально облаштованому для проведення занять фахівців з реабілітації з дітьми різних психо-фізіологічних відхилень приміщенні.