Представник Закарпатського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 23 лютого 2017 року приймав участь в семінарі-тренінгу на тему: «Аутизм: діагноз, сенсорна інтеграція, навчання». Захід подібного рівня відбувся за сприяння ГО «Щасливі діти», консулу Європейської асоціації «Аутизм-Європа», співзасновників МГО «Дитина з майбутнім», комітету медичної допомоги в Закарпатті, Карпатського університету ім. А.Волошина, міської та обласної влади, небайдужих комерційних структур і меценатів.
На семінар-тренінг зареєструвалися понад 160 учасників з різних куточків області з числа спеціалістів, які працюють в сфері соціально-медичної, психологічної, психо-корекційної та інших дотичних сфер діяльності, та що найголовніше – в заході прийняли участь батьки, які виховують дітей з аутизмом. Їх виявилося не так мало, що продемонструвало важливість та актуальність підняття даної проблематики. Окрім того, як продемонструвала наочна карта мережі закладів України для потреб дітей з аутизмом, в Закарпатській та Чернівецькій областях робота в даному напрямку не представлена. Тому, логічною стала ініціатива громадських активістів, психологів та батьків таких діток підняти питання налагодження даної роботи в Закарпатському регіоні.
Так, в області з 2016 року започатковано обласну цільову програму «Психолого-педагогічний та медико-соціальний супровід дітей та дорослих із розладами аутистичного спектру на 2016-2020 роки». В планах ініціативи зацікавлених сторін започаткувати на зразок вже існуючих в Києві, зокрема, сучасний центр з відповідним корекційно-реабілітаційним обладнанням та можливістю забезпечити корекцію відповідно до розробленої для кожної дитини з аутистичним спектром розладу індивідуальні програми реабілітації. Петицію до голови обласної адміністрації підписали всі учасники заходу.
Головний спікер Інна Сергієнко – консул Європейської асоціації «Аутизм-Європа», засновних Фонду «Дитина з майбутнім», лауреат міжнародних премій та мама дитини з аутизмом – розкрила особливості сприйняття світу дитиною з аутизмом, причини народження з даною особливістю, методи абілітації, соціалізації відомі в світовій та вітчизняній практиці та інструменти побудови стратегії сенсорного розвитку дітей з аутизмом. В ході викладання наводила приклади з життя власної дитини, пошуків встановлення контакту, корекції поведінки та виявлення специфіки функціонування та наслідків роботи нервової системи нейронетипічної особи. Емоційним та ключовим зверненням пані Інни до батьків дітей, яким діагностували аутизм, став заклик не замовчувати про даний факт, не замикати себе і свою дитину в соціальний вакуум та не позбавляти спільного майбутнього, яке може і повинно стати щасливим та функціональним.